395/85R20 Continental HCS 168J 20PR TL M+S Przód
shopping_cart

395/85R20 Continental HCS 168J 20PR TL M+S Przód

395/85R20 Continental HCS 168J 20PR TL M+S Przód

Cena brutto: 5 170,00 

dostępne w magazynie
dostawadostępne w magazyniedni roboczych
Rok produkcji
Czas wysyłki
Ładowanie dostępności...
 Przelicz koszty dostawy
Dostawa:
0
do Polska przez Kurier DPD
Przewidywany czas dostawy: Nie określono szacowanego terminu dostawy dni

T24D3958520CCOHCST24CO
4019238000337

5 dni
Rozmiar
395/85R20
Prędkość
J (100 km/h)
Typ
Ciężarowe
Szerokość
395
Profil
85
Średnica
20
Nośność
168 (5600 KG)
Ilość płócien
20PR
Konstrukcja
Bezdętkowa
Pochodzenie marki
Europa
Klasa opony
Premium (Najwyższa)
Oś pojazdu
Prowadząca
Przeznaczenie
Do prac budowlanych
Efektywność paliwowa
D
Sezon
Wielosezonowe (M+S)
M+S
Tak
Model
HCS

Przedstawiamy Państwu opony 395/85R20 Continental HCS 168J 20PR TL M+S Przód.

Jest to ogumienie Ciężarowe marki Continental w rozmiarze 395/85R20, gdzie szerokość wynosi 395, profil wynosi 85 (85% odległości felgi od brzegu opony), natomiast średnica felgi wynosi 20.

Opony przeznaczone zostały do prac budowlanych gdzie wymagana jest duża wytrzymałość na jazdę po trudnym terenie, a także wysoka wydajność podczas prac na placach budowy. Ogumienie te cechuje agresywna rzeźba bieżnika która zapobiegnie ugrzęzaniu oraz wzmocniona konstrukcja.

Kraj pochodzenia marki Continental to Europa, chociaż nie zawsze oznacza on miejsce produkcji opony. Wiele marek posiada fabryki w różnych państwach, co nie decyduje o jakości produktu. Jej gwarantem jest marka. W każdej fabryce zachowane muszą zostać te same normy i standardy.

Produkt marki Continental należy do klasy: Premium (Najwyższa).

Oznaczenie TL (Tubeless) określa opony bezdętkowe. Konstrukcja takiego ogumienia polega na zapewnieniu szczelności między oponą a obręczą felgi poprzez wzmocnioną stopkę. Przebicie takiego ogumienia powoduje stopniowe schodzenie powietrza. Wentyl w takiej konfiguracji znajduje się bezpośrednio w feldze. Do opon dętkowych możemy też bez problemu zastosować dętkę."

Wartość 20PR określa ilość płócien z jakiej wykonana jest opona. Są one wykonane są z różnego rodzaju nici np. bawełnianych czy nylonowych. Wartość podana na oponie jest zawsze odpowiednikiem ilości nici bawełnianych, mimo że faktyczna liczba warstw osnowy może się różnić (np. 12 warstw bawełnianych jest odpowiednikiem 6 z tworzywa sztucznego).Jest to parametr dotyczący opon diagonalnych, na podstawie którego możemy określić przybiżoną nośność opony. Im większa ilość płócien (porównując produkty o tym samym rozmiarze i przeznaczeniu) tym więsksze obciążenie jest w stanie przenieść. Nie jest to jednak jedyny czynnik wpływający na wytrzymałość opony, musimy też wziąć pod uwagę jakość wykorzystanej gumy oraz samego wykonania.

Indeks nośności, czyli maksymalne obciążenie jakie może przenieść produkt poczas jazdy z najwyższą dopuszczalną przędkością to 168 (5600 KG). Indeks prędkości wynosi J (100 km/h).

Opona cechuje się efektywnością energetyczną klasy D

Oznaczenie M+S (Mud + Snow) jest deklaracją że produkt sprawdzi się lepiej na ośnieżonej i śliskiej nawierzchni niż podobna opona bez tej sygnatury.

Ogumienie prezentowane w ofercie są produktami pełnowartościowymi spełniającymi normy PN-C-94300-7 z 1997 roku, i nie są starsze niż 36 miesięcy od daty produkcji. Są one objęte są gwarancją firmy Continental.


Obrazek
(A)
(B)
(C)
(D)
(E)

Oznaczenie wymiarów na grafice:

(A) - Szerokość Opony (SW)
(B) - Średnica Zewnętrzna (OD)
(C) - Promień statyczny opony (SLR)
(D) - Wysokość Przekroju (SH)
(E) - Głębokość bieżnika (TD)

*Wymiary podane w ogłoszeniu są danymi katalogowymi. Mogą różnić się od rzeczywsitych w zależności od klasy oraz producenta opony (im wyższa klasa tym tolerancja wymiarowa będzie mniejsza a podany rozmiar dokładniejszy).

0
x
Porównanie produktów
Porównaj teraz