10R17.5 Continental LSR1 134/132L 16PR TL Przód
  • 10R17.5 Continental LSR1 134/132L 16PR TL Przód
Etykieta EU

Europejska etykieta opon:

Efektywność energetyczna: Klasa E gdzie A oznacza najlepszą.

Hamowanie na mokrym: Klasa B gdzie A oznacza najlepszą.

Wartość hałasu: 70 db przy 1 fali (najcichszy wskaźnik głośności).

10R17.5 Continental LSR1 134/132L 16PR TL Przód

Brutto Dostawa: 1 do 3 tygodni
B
70

Ilość

z 16 sztuk dostępnych
Czas wysyłki

 Przelicz koszty dostawy
Dostawa:
35,00 zł
do Polska przez Kurier: Przedpłata
Przewidywany czas dostawy: 2 dni

Rozmiar
10R17.5
Typ
Ciężarowe
Szerokość
10
Średnica
17.5
Nośność
134 (2120 KG) / 132 (2000 KG)
Ilość płócien
16PR
Konstrukcja
Bezdętkowa
Rok produkcji
2021
Pochodzenie marki
Europa
Rodzaj opony
Radialna
Oś pojazdu
Prowadząca
Przeznaczenie
Do zastosowań szosowych
Efektywność paliwowa
E
Hamowanie na mokrym
B
Wartość głośności
70
Poziom głośności
1
Sezon
Wielosezonowe   summer icon
Czas wysyłki
24 godziny
Prędkość
L (120 km/h)
I-04120910000C

No customer reviews for the moment.

Przedstawiamy Państwu opony 10R17.5 Continental LSR1 134/132L 16PR TL Przód.

Jest to ogumienie Ciężarowe marki Continental sprawdzające się o każdej porze roku.

10R17.5 Continental LSR1 134/132L 16PR TL Przód jest to opona Radialna , która zepewnia lepszą trakcję niż opona diagonalna. Charakteryzuje się ona większą stabilnością i komfortem podczas prowadzenia pojazdu, a także bieżnikiem odporniejszym na uszkodzenia w stosunku do opony diagonalnej.

Opony przeznaczone do zastosowań szosowych. Charakteryzują się dużą wytrzymałością i wysokimi przebiegami.

Kraj pochodzenia marki Continental to Europa, chociaż nie zawsze oznacza on miejsce produkcji opony. Wiele marek posiada fabryki w różnych państwach, co nie decyduje o jakości produktu. Jej gwarantem jest marka. W każdej fabryce zachowane muszą zostać te same normy i standardy.

Oznaczenie TL (Tubeless) określa opony bezdętkowe. Konstrukcja takiego ogumienia polega na zapewnieniu szczelności między oponą a obręczą felgi poprzez wzmocnioną stopkę. Przebicie takiego ogumienia powoduje stopniowe schodzenie powietrza. Wentyl w takiej konfiguracji znajduje się bezpośrednio w feldze. Do opon dętkowych możemy też bez problemu zastosować dętkę."

Wartość 16PR określa ilość płócien z jakiej wykonana jest opona. Są one wykonane są z różnego rodzaju nici np. bawełnianych czy nylonowych. Wartość podana na oponie jest zawsze odpowiednikiem ilości nici bawełnianych, mimo że faktyczna liczba warstw osnowy może się różnić (np. 12 warstw bawełnianych jest odpowiednikiem 6 z tworzywa sztucznego).Jest to parametr dotyczący opon diagonalnych, na podstawie którego możemy określić przybiżoną nośność opony. Im większa ilość płócien (porównując produkty o tym samym rozmiarze i przeznaczeniu) tym więsksze obciążenie jest w stanie przenieść. Nie jest to jednak jedyny czynnik wpływający na wytrzymałość opony, musimy też wziąć pod uwagę jakość wykorzystanej gumy oraz samego wykonania.

Indeks nośności, czyli maksymalne obciążenie jakie może przenieść produkt poczas jazdy z najwyższą dopuszczalną przędkością to 134 (2120 KG). Indeks prędkości wynosi L (120 km/h) .

Opona wyprodukowana została w 2021 roku.

Opona cechuje się efektywnością energetyczną klasy E Klasa przyczepności tego ogumienia na mokrej nawierzchni według norm europejskich to B , dzięki czemu droga hamowania jest krótka.Różnica między klasami przyczepności A i G wynosi ok. 18 metrów.

Opony emitują niski poziom hałasu wynoszący 70 db , co gwarantuje cichą i komfortową pracę. .

Ogumienie prezentowane w ofercie są produktami pełnowartościowymi spełniającymi normy PN-C-94300-7 z 1997 roku, i nie są starsze niż 36 miesięcy od daty produkcji. Są one objęte są gwarancją firmy Continental.



Komentarze

Napisz swoją opinię

10R17.5 Continental LSR1 134/132L 16PR TL Przód

Napisz swoją opinię

Zobacz także

(There are 16 other products in the same category)