385/55R19.5 Continental Conti Hybrid HT3 156J 16PR TL M+S Naczepa
Etykieta EU

Europejska etykieta opon:

Efektywność energetyczna: Klasa D gdzie A oznacza najlepszą.

Hamowanie na mokrym: Klasa C gdzie A oznacza najlepszą.

Wartość hałasu: 70 db przy

385/55R19.5 Continental Conti Hybrid HT3 156J 16PR TL M+S Naczepa

Cena: 2 880,00 zł Continental
Brutto Dostawa: 1 do 3 tygodni
C
70
dostawadostępne w magazyniedni roboczych

Ilość

z 8 sztuk dostępnych
Czas wysyłki

Wysyłka w kolejny dzień od zamówienia, dostawa 48 godzin.

dostępne w magazynie

 Przelicz koszty dostawy
Dostawa:
120,00 zł
do Polska przez Kurier - Przedpłata
Przewidywany czas dostawy: 2 dni


Rozmiar
385/55R19.5
Czas wysyłki
24h - zamówienia złożone do godz. 14:00.
Typ
Ciężarowe
Szerokość
385
Profil
55
Średnica
19.5
Nośność
156 (4000 KG)
Ilość płócien
16PR
Konstrukcja
Bezdętkowa
Rok produkcji
2021
Pochodzenie marki
Europa
Klasa opony
Premium (Najwyższa)
Oś pojazdu
Naczepowa
Przeznaczenie
Do zastosowań szosowych
Efektywność paliwowa
D
Hamowanie na mokrym
C
Wartość głośności
70
Sezon
Wielosezonowe (M+S)
M+S
Tak
Model
Conti Hybrid HT3
Prędkość
J (100 km/h)
I-5321120000C

Do tej pory nikt nie ocenił produktu

Przedstawiamy Państwu opony 385/55R19.5 Continental Conti Hybrid HT3 156J 16PR TL M+S Naczepa.

Jest to ogumienie Ciężarowe marki Continental w rozmiarze 385/55R19.5, gdzie szerokość wynosi 385, profil wynosi 55 (55% odległości felgi od brzegu opony), natomiast średnica felgi wynosi 19.5.

Opony przeznaczone do zastosowań szosowych. Charakteryzują się dużą wytrzymałością i wysokimi przebiegami.

Kraj pochodzenia marki Continental to Europa, chociaż nie zawsze oznacza on miejsce produkcji opony. Wiele marek posiada fabryki w różnych państwach, co nie decyduje o jakości produktu. Jej gwarantem jest marka. W każdej fabryce zachowane muszą zostać te same normy i standardy.

Produkt marki Continental należy do klasy: Premium (Najwyższa).

Oznaczenie TL (Tubeless) określa opony bezdętkowe. Konstrukcja takiego ogumienia polega na zapewnieniu szczelności między oponą a obręczą felgi poprzez wzmocnioną stopkę. Przebicie takiego ogumienia powoduje stopniowe schodzenie powietrza. Wentyl w takiej konfiguracji znajduje się bezpośrednio w feldze. Do opon dętkowych możemy też bez problemu zastosować dętkę."

Wartość 16PR określa ilość płócien z jakiej wykonana jest opona. Są one wykonane są z różnego rodzaju nici np. bawełnianych czy nylonowych. Wartość podana na oponie jest zawsze odpowiednikiem ilości nici bawełnianych, mimo że faktyczna liczba warstw osnowy może się różnić (np. 12 warstw bawełnianych jest odpowiednikiem 6 z tworzywa sztucznego).Jest to parametr dotyczący opon diagonalnych, na podstawie którego możemy określić przybiżoną nośność opony. Im większa ilość płócien (porównując produkty o tym samym rozmiarze i przeznaczeniu) tym więsksze obciążenie jest w stanie przenieść. Nie jest to jednak jedyny czynnik wpływający na wytrzymałość opony, musimy też wziąć pod uwagę jakość wykorzystanej gumy oraz samego wykonania.

Indeks nośności, czyli maksymalne obciążenie jakie może przenieść produkt poczas jazdy z najwyższą dopuszczalną przędkością to 156 (4000 KG). Indeks prędkości wynosi J (100 km/h) .

Opona wyprodukowana została w 2021 roku.

Opona cechuje się efektywnością energetyczną klasy D Klasa przyczepności tego ogumienia na mokrej nawierzchni według norm europejskich to C , dzięki czemu droga hamowania jest krótka.Różnica między klasami przyczepności A i G wynosi ok. 18 metrów.

Opony emitują niski poziom hałasu wynoszący 70 db , co gwarantuje cichą i komfortową pracę. .

Oznaczenie M+S (Mud + Snow) jest deklaracją że produkt sprawdzi się lepiej na ośnieżonej i śliskiej nawierzchni niż podobna opona bez tej sygnatury.

Ogumienie prezentowane w ofercie są produktami pełnowartościowymi spełniającymi normy PN-C-94300-7 z 1997 roku, i nie są starsze niż 36 miesięcy od daty produkcji. Są one objęte są gwarancją firmy Continental.



Zobacz także

(There are 16 other products in the same category)