275/70R22.5 Matador FU 1 City 148/145J 16PR TL M+S 3PMSF Przód

275/70R22.5 Matador FU 1 City 148/145J 16PR TL M+S 3PMSF Przód

Cena: 1 595,00 zł Matador

Najniższa cena produktu 1 543,00 zł z dnia 17.04.2024

Brutto
C
70
dostawadostępne w magazyniedni roboczych
Ilość

z 20 sztuk dostępnych
dostępne w magazynie

 Przelicz koszty dostawy
Dostawa:
170,00 zł
do Polska przez Kurier - Pobranie
Przewidywany czas dostawy: 2 dni
I-5140940000M



Oferty

Rozmiar
275/70R22.5
Czas wysyłki
24h - zamówienia złożone do godz. 14
Model
FU 1 City
Prędkość
J (100 km/h)
Felga
7.50; 8.25
Ciśnienie
9.0 bar; 900 kpa; 130 psi
Typ
Ciężarowe
Szerokość
275
Profil
70
Średnica
22.5
Wysokość katalogowa
958 mm
Nośność
148 (3150 KG) / 145 (2900 KG)
Ilość płócien
16PR
Konstrukcja
Bezdętkowa
Rok produkcji
2023
Pochodzenie marki
Słowacja (gr. Continental)
Klasa opony
Ekonomiczna (Budżetowa)
Szerokość katalogowa
269 mm
Oś pojazdu
Prowadząca
Przeznaczenie
Do autobusów (zastosowań miejskich)
Efektywność paliwowa
D
Hamowanie na mokrym
C
Wartość głośności
70
Sezon
Wielosezonowe (M+S)
M+S
Tak
3PMSF
Tak
Obwód Toczenia
2922 mm
Promień Statyczny
445 mm
avrWeight
58 KG

Do tej pory nikt nie ocenił produktu

Przedstawiamy Państwu opony 275/70R22.5 Matador FU 1 City 148/145J 16PR TL M+S 3PMSF Przód.

Jest to ogumienie Ciężarowe marki Matador w rozmiarze 275/70R22.5, gdzie szerokość wynosi 275, profil wynosi 70 (70% odległości felgi od brzegu opony), natomiast średnica felgi wynosi 22.5.

Opony przeznaczone zostały do pracy w autobusach i innych środkach komunikacji miejskiej pokonujących długie trasy. Ogumienie te musi być przygotowane na częste ruszanie i zatrzymywanie się pojazdu, nawet w trudnych warunkach pogodowych. Są to zazwyczaj produkty do montażu na wszystkich osiach.

Produkt marki Matador według zaleceń producenta pasuje na felgi 7.50; 8.25. Jeżeli jednak chciałbyś zastosować opony do montażu niestandardowego, warto skorzystać z naszej porady.

Szerokość katalogowa tej opony wynosi 269 mm. Wysokość produktu to 958 mm. Są to wymiary podane przez producenta, które nie zawsze muszą zgadzać się z wartościami rzeczywistymi. Zależne jest to od klasy opony. Im wyższej klasy jest produkt, tym tolerancja wymiarowa będzie mniejsza. Nie należy też porównywać wymiarów posiadanej opony z nowym produktem. Opona podczas pracy oraz montażu dopasowuje się do felgi zmieniając swoje wymiary.


Obrazek
(A) 269 mm
(B) 958 mm
(C) 445 mm
(D)
(E)

Oznaczenie wymiarów na grafice:

(A) - Szerokość Opony (SW)
(B) - Średnica Zewnętrzna (OD)
(C) - Promień statyczny opony (SLR)
(D) - Wysokość Przekroju (SH)
(E) - Głębokość bieżnika (TD)

*Wymiary podane w ogłoszeniu są to danymi katalogowymi. Mogą różnić się od rzeczywsitych w zależności od klasy oraz producenta opony (im wyższa klasa tym tolerancja wymiarowa będzie mniejsza a podany rozmiar dokładniejszy).

Kraj pochodzenia marki Matador to Słowacja (gr. Continental), chociaż nie zawsze oznacza on miejsce produkcji opony. Wiele marek posiada fabryki w różnych państwach, co nie decyduje o jakości produktu. Jej gwarantem jest marka. W każdej fabryce zachowane muszą zostać te same normy i standardy.

Produkt marki Matador należy do klasy: Ekonomiczna (Budżetowa).

Opony z klasy ekonomicznej (zwanej inaczej budżetową) cechują się niską ceną. Jakość opon odbiega od produktów z grupy premium, jednak są to sprawdzone i pełnowartościowe produkty które spełnią swoje zadanie lepiej od opon bieżnikowanych.

Oznaczenie TL (Tubeless) określa opony bezdętkowe. Konstrukcja takiego ogumienia polega na zapewnieniu szczelności między oponą a obręczą felgi poprzez wzmocnioną stopkę. Przebicie takiego ogumienia powoduje stopniowe schodzenie powietrza. Wentyl w takiej konfiguracji znajduje się bezpośrednio w feldze. Do opon dętkowych możemy też bez problemu zastosować dętkę."

Wartość 16PR określa ilość płócien z jakiej wykonana jest opona. Są one wykonane są z różnego rodzaju nici np. bawełnianych czy nylonowych. Wartość podana na oponie jest zawsze odpowiednikiem ilości nici bawełnianych, mimo że faktyczna liczba warstw osnowy może się różnić (np. 12 warstw bawełnianych jest odpowiednikiem 6 z tworzywa sztucznego).Jest to parametr dotyczący opon diagonalnych, na podstawie którego możemy określić przybiżoną nośność opony. Im większa ilość płócien (porównując produkty o tym samym rozmiarze i przeznaczeniu) tym więsksze obciążenie jest w stanie przenieść. Nie jest to jednak jedyny czynnik wpływający na wytrzymałość opony, musimy też wziąć pod uwagę jakość wykorzystanej gumy oraz samego wykonania.

Indeks nośności, czyli maksymalne obciążenie jakie może przenieść produkt poczas jazdy z najwyższą dopuszczalną przędkością to 148 (3150 KG). Indeks prędkości wynosi J (100 km/h) .

Opona wyprodukowana została w 2023 roku.

Opona cechuje się efektywnością energetyczną klasy D Klasa przyczepności tego ogumienia na mokrej nawierzchni według norm europejskich to C , dzięki czemu droga hamowania jest krótka.Różnica między klasami przyczepności A i G wynosi ok. 18 metrów.

Opony emitują niski poziom hałasu wynoszący 70 db , co gwarantuje cichą i komfortową pracę. .

Oznaczenie M+S (Mud + Snow) jest deklaracją że produkt sprawdzi się lepiej na ośnieżonej i śliskiej nawierzchni niż podobna opona bez tej sygnatury. Dzięki symbolowi 3PMSF ("symbol Alpejski") mają Państwo pewność że produkt był poddany testom potwierdzających ich poprawną pracę w warunkach zimowych.

Ogumienie prezentowane w ofercie są produktami pełnowartościowymi spełniającymi normy PN-C-94300-7 z 1997 roku, i nie są starsze niż 36 miesięcy od daty produkcji. Są one objęte są gwarancją firmy Matador.


Zobacz także

(There are 16 other products in the same category)