Każdy Klient*, który dokonał zakupów w sklepie www.AlleOpony24.pl, ma prawo zwrócić zakupiony towar w terminie 14 dni od chwili otrzymania towaru bez podania przyczyny.

Towar należy odesłać na adres naszej firmy odpowiednio zabezpieczony — tak aby nie uległ uszkodzeniu w trakcie transportu. Istnieje ryzyko uszkodzeń w trakcie transportu, w związku z tym doradzamy aby przesyłkę ubezpieczyć.

Warunkiem przyjęcia towaru i zwrotu pieniędzy jest stan urządzenia, który nie może wskazywać na jego użytkowanie oraz jego pełna kompletacja.


Wszelkie uszkodzenia mechaniczne (zarysowania, pęknięcia — dotyczy również opakowania typu walizka, ślady używania, zabrudzenia) potraktowane zostaną jako wady i mogą spowodować odmowę zwrotu gotówki.


Do zwracanego towaru musi zostać załączone 'Odstąpienie od umowy kupna' [do pobrania na dole okienka] oraz dokument potwierdzający zakup produktu — paragon (oryginał) lub kopia faktury.

PROSIMY O KONTAKT W CELU PODANIA ADRESU NA JAKI MA ZOSTAĆ ODESŁANA UMOWA.

Pobierz plik: 'Ogólne warunki gwarancyjne' - wersja PDF

Pobierz plik: 'Waunki gwarancyjne Trelleborg' - wersja Word

Pobierz plik: 'Odstąpienie od umowy kupna' - wersja Word

Pobierz plik: 'Formularz reklamacyjny' - wersja Word

Pobierz plik: 'Zobowiązania reklamacyjne - Neumaster' - wersja JPG


Reklamacje prosimy zgłaszać na adres e-mail: reklamacje@alleopony24.pl

* - Z wyjątkiem jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej oraz osób fizycznych i prawnych prowadzących działalność zawodową lub gospodarczą.